U bevindt zich hier: Vraag & antwoord
Vraag & Antwoord, Laat ons jouw vraag beantwoorden
Hoe en wanneer kan ik contact met jullie opnemen?
Indien de live ondersteuning aanwezig is kunt u direct, live met iemand van ondersteuning chatten, al uw vragen worden direct beantwoord!
Daarnaast kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week contact met ons opnemen via het contactformulier.
Hoelang duurt het voordat ik antwoord heb op mijn vraag?
Wanneer u gebruik maakt van de live ondersteuning heeft u direct contact met een medewerker van de webshop, deze zal al uw vragen direct beantwoorden! / Per e-mail op werkdagen maximaal 8 uur.
Hoelang duurt het voordat ik mijn code ontvang?
De door u aangeschafte XBOX LIVE kaart ontvangt u direct, de code is direct na uw betaling zichtbaar op het scherm, daarnaast ontvangt u een e-mail met daarin nogmaals uw code en uw factuur.
Hoe activeer ik mijn zojuist gekochte kaart?
Er zijn 2 mogelijkheden om je kaart te activeren.
-
Via de XBOX
- Start je XBOX op;
- Klik op Account beheren/Mijn Account;
- Klik op code inwisselen;
- Voer je code in;
- Klaar, je code is ingewisseld, je kunt direct gebruik maken van de kaart!
-
Via de computer
- Navigeer naar www.xbox.com;
- Log in met je account;
- Klik op Mijn Account;
- Klik op code inwisselen
- Voer je code in
- Klaar, je code is ingewisseld, je kunt direct gebruik maken van de kaart!
Mijn gekochte code werkt niet, wat moet ik nu doen?
De kans dat dit gebeurt is nihil, al onze codes worden zeer zorgvuldig gecontroleerd. Mocht de aangekochte code echt niet werken neem dan direct contact met ons op onder vermelding van je factuurnummer en je code. Wij ondernemen direct actie om het ongemak zo beperkt mogelijk te houden.
Hoe kan ik betalen?
Om u het zo gemakkelijk mogelijk te maken kunt u betalen met het veilige en gebruiksvriendelijke iDEAL. Tevens bieden wij Mister Cash aan.
Al onze betaalmethodes voldoen aan zeer strenge veiligheidseisen en zijn van alle gemakken voorzien.